🗣یکی تعریف می‌کرد:

 

می گفت من ۳، ۴تا مانتو و روسری داشتم، برای همین احساس نیاز نمی‌کردم🤷‍♀

 

🏘تا اینکه خونمون عوض شد، بعد از دو سه هفته هر روز روسری های متفاوتی می خواستم، دلم مانتوهای متنوع می خواست، 

 

🤔با خودم گفتم یعنی جا به جایی خونه انقدر تاثیر داره؟!

 

یه روز دقت کردم که چی شد که اینطوری شد؟!

 

👀تا اینکه دیدم من هر روووز از جلوی یه روسری فروشی و مانتوفروشی رد می‌شم و جلوی ویترین به تنوع‌شون نگاه می‌کنم...

 

دیدن زیاد، ذهنم رو نیازمند کرده بود...

 

🥲حس می‌کردم اگر این‌ها رو نداشته باشم، هیچ لباسی ندارم...

 

.

.

 

🧠فکر آدم وقتی به نداشتنی‌ها مشغول بشه، دیگه کنترلش دست خودت نیست!

 

💪بعضیا می‌گن ما خیلی متفکریم، راستم می‌گن، اما فکرشون مشغول

 

🥺 حسرت ها

 

 

😞نداشتنی ها

 

 

😤حسادت هاو... است!

 

🤫فکر این آدما می‌ره سراغ چیزهایی که نه تنها نمی‌تونن کنترل‌اش کنن، بلکه نابودشون می‌کنه!

 

 

👇نکته:

 

👚داشتن لباس‌های زیبا، بد نیست، اما اگه چیزای سطح پایین و کوچک تبدیل بشه به مشغله ذهنی، فرصت فکر کردن رو از دست می‌دی!

 

 

#کنترل_ذهن 

 

 

🪴@takrang1