༺🍃🌸🍃༻

 

زندگی‌ام لبریز شده از محبت‌ خودخواهانه دیگران!

همه💔

من را برای منفت وثروتِ «خـودشـان» می‌خواهند!

.

از شرکت‌هایی که با تبلیغات هرچه بیشترِ «هیـچ»

دائم دستم را خالی و جیب خودشان را پر می‌کنند

.

.

تا کسانی که با سرمایه‌‌ی توجـه من و شما👀

محبوبـ😍 و مورد علاقه‌ من و شما می‌شوند

و من و شما از عمر و پولـ💎 و شخصیت‌مان

خـرج می‌کنیم تا به آن‌ها شبیه‌تر🎭 بشـویم!!

.

.

هزار ثروتـ💰و شهرتـ🎪 و مقبولیت اجتماعیـ📲

می‌شود سهم آن‌ها و عمری دویدنـ🏃‍♂و نرسیدن،

سهـم ما که خرجِ ⭐️ـشدن ستـاره‌ها شده ایم!!!

.

چقدر سخت است 

««مشتریِ واقعی»» بـرای 💝ــات پیـدا کـنی:)

 

✨☀️✨☀️✨☀️✨☀️✨☀️✨☀️

 

نه صـورت یا تصـویــرش رو دیـدی

نه مستقـیـم با خـودش حـرف زدی

نه حتـی صـوت صداش رو شنیدی

نه درسـت و‌ حسابی می‌شناسیش!

اما

عجیب زیاد دوستـ❤️ـش داری😍

 

 

×چون دسـت خودت نیست🤗💛

+فقط‌وفقط دست خودشه!🌼🌱

 

 

تو دنیا، یعنی جهانِـ🌏عمل و عکس‌العمل

اون سلامِ نورانی مـ🌙ـــاه به خـورشیـد

جوابِ سلامِ نورانی‌تر خورشید به ماهه:)

 

 

... ❀❤️❀...

 

🌊•°یه قطرهـ💧از دریای محبت امام

می‌شه محبت من! اشک من! ذوق منـ..!

 

🕊) #نیمه_شعبان

🌿) #ماجرای_قلبِ_فروختنی