°🐴

یکی از مهم‌ترین نکات مسابقهِ

 اسب‌سواری چیه!؟

 

مرکبی که داری!🤔

 

یا به زبون دیگه:

 

اسبی که سوارش شدی!🐎

 

°

فکر کنم ۵۵ ساله بود!

 

از جوونی، ناخواسته به آلمان مهاجرت کرد و ناخواسته‌تر شد موش آزمایشگاهی داروهای آلمانی!💊

جسم‌اش ضعیف شده بود و رنجور!

 

بعد از ۲۰ سال، خودش رو کشوند سمت وطن خودش ایراااان!🇮🇷

 

چند روز پیش دیدم‌اش، وقتی شنیدم کجا داره می‌ره، ار تعجب شاخ درآوردم!😳

 

می‌خواست لبنیات بخره، از کجا؟!

 

روستائی که خیلی دور تر از محل زندگی‌اش بود!⛰

تصور کن، یه زن ۵۵ ساله، برای خرید لبنیات چندین ساعت بین جاده‌ها رفت و آمد داره!🚗

 

وقتی بهش گفتم چرا چنین می‌کنی حاج خانم؟! برو سر خونه زندگی‌ات!

 

یه جمله طلائی گفت...⭐️

 

°

_من مثل اسب سواری‌ام، که خودم شوق زیادی برای حرکت دارم، ولی مرکب‌ام نمی‌کشه!😞

 

خودم سرشار از ذوق و هیجان‌ام، ولی جسم‌ام همراهی نمی‌کنه!🤯

 

نمی‌دونی چقدر سخته بخوای حرکت کنی، ولی نتونی!😣

 

#یک_داستان_واقعی

#برای_ایران