🥀 " 📚 " 🥀 " 📚 " 🥀 " 📚 

📚 " 🥀 " 📚 " 🥀 " 📚 

🥀 " 📚 " 🥀 " 📚 

📚 " 🥀 " 📚 

🥀 " 📚 

 

 

من انسانم!

نسیان دارم؛ فراموشی!

یادم می‌رود که از خاک پست و آب گندیده خلق شده‌ام!

 

🥀

 

یادم می رود که آخر دارد زندگیم... مرگ همیشه در کنار من قدم می‌زند و من میترسم از آن.

به همین خاطر سعی می‌کنم که فراموشش کنم!

 

🥀

 

اما من کر نیستم کور نیستم؛

می‌بینم حقایق را... و انتخاب می‌کنم راه اولیاء خدا را؛ مجاهدت، استقامت، ایثار... تا شهادت!

 

🥀

 

انتخاب مرگم را خودم به دست میگیرم!

و می‌بینم که جز امام، کسی این‌گونه برای من دل نمی‌سوزاند...

می‌خواهد مرا حسین به خاطر خودم!

 

🥀

 

حر دید... شنید... و سعی نکرد خودش را به فراموشی بزند

راه خدا راه بیداران است، نه راه مستان قهقه زن در دنیای پست!

 

🥀

 

و راه حسین راه عاشقان عاقل است...

 

 

🖤| #ماه_محرم 

📖| #امیرمن 

✍| #نرجس_شکوریان_فرد 

 

شاید امشب دلتون بخواد یکی از دوستانتون رو با امام حسین مانوس کنید

اما خب هزینه نداشته باشید

کتاب صوتی امیر من با تخفیف ویژه برای دلهای عاشق آماده شده است

میتونید با خرید اون و ارسال لینک برای یک دوست نام خودتون رو در دفتر امام حسین ثبت کنید

شاید یک دل به واسطه این کتاب حسینی بشه👇

با هزینه کردن فقط چهارده هزار تومان .😍

 

❒خرید از طریق(ایتا)👇🏻:

   @p_namaktab                       

 

❒خرید با چند کلیک ساده از سایت🌺👇🏻:

http://namaktab.ir

 

#کتاب_صوتی

#امیر_من

#امام_حسین(ع) 

#محرم

 

به مناسبت محرم تخفیف ویژه خورده است