🍃🌸 یـاࢪ بخشندھ !

 

💎| روزهایی ڪه زیاد به یادت هستم

احساس می‌کنم زندگی به رویم لبخند می‌زند😍

 

💢 حتّی وقتی که 

تیغی بر می‌دارد و به رویم می‌کشد...

 

نمی‌توانم 

آن را جدا از لبخندش تفسیر کنم💐

با یاد تو حتّی تیغ را تیغ نمی‌بینم !!

تیغ‌ها وقتی به یاد تو می‌رسند...❌

 

دست خودشان نیست

می‌شوند پری برای نوازش . . .🦋ツ

 

🌀ـخیالاتی نشده‌ام !

واقعیت را می‌گویم؛ همانی را که هست.❗️

 

🌿|خدا 

در یاد تو این خاصیت را گذاشتھ♡

کسانی که

 زیر بار بلاها قد خم می‌کنند،

مشکل از خودشان است که یاد تو نیستند💔

 

🌤⇦خدا اوّل یاد تو را آفرید

     بعد باران مشکلات بارید . . . ⇨🌪

 

امروز بیشتر به یادت بودم✨

 

هر کاری که می‌خواستم انجام دهم ؛

حواسم به اخم و لبخند تو بود🙂🙃

 

➕به گمانم چند بار خواستی بگویی که می‌خواهی با من دوست شوی !

 

ولی منتظر ماندی تا من روزهای دیگری را هم با یاد تو طی کنم تا بیشتر به وادی محبّت☔️ تو نزدیک شوم :)

 

حتّی اگر خیالاتی🎈 شده‌ام

بگذار با این خیالم خوش باشم . . .😋

 

فردا در پیش است...

       نمی‌دانم هستم یا نیستم🍃🍂

 

🔸اگر بودم، باز هم کم‌کم که به یادت باشم، بیشتر از امروز...🙂

 

🔹اگر نبودم مرا ببخش به خاطر همۀ غفلت‌هایی که از تو داشتم . . . 💔

 

《 شبت بخیر یار بخشنده!🌙》

 

🌸|#مهربان_من

📗|#بهانه_بودن 

✍| #محسن_عباسی_ولدی 

 

╭┅─────┅╮

🌈-‌@takrang1 

╰┅─────┅╯