°•°✨🎞°•°

🌀| #نقد_فیلم_ترومن_شو

🐬‌| #لذت_جوانی 

 

قبلا زیاد شنیده بودم 👂🏻

جهان بازی است...🤔

 زندگی مثل بازی می‌ماند...

یا این که می گویند با زندگی کسی بازی نکن!❌

اما هیچ وقت ندیده بودم 👀

که یک آدم...

واقعاً در شهری زندگی کند

 که کوچک و بزرگ بازی‌اش می‌دهند.🤦🏻‍♂

فکرشم نمیکردم آن آدم خودم باشم.😅

 

ترومن را که دیدم...

شخصیتش...

 نوع نگاهش...

رفتارش...

دیدم بله او هم مثل من است.🙂

یا بهتر بگویم

من مثل او میمانم....🙌🏻

 

یک شهر نقاب!⚡️

 با کسانی که در نقاط خاصی از جهــ🌍ـان

کل زندگی‌ام را بازی می‌دهند. :)

 

چه طور فکر کردنم...💬

چه طور پوشیدن...🧐

کجا رفتنم...🚶🏻‍♀

چی خوردنم...🍽

آزاد نمی‌گذارندم که خودم تصمیم بگیرم‼️

 

📲دائما تصاویر و تبلیغات و جبر‌های دیداری....💫

دقیقا مثل ترومن...

از جایی دوردست...🌎

 نوع پوشش...🛍

نوع فکر...💬

پیام‌ها...📩

و رفتار مرا نگاه می‌کنند...👀

و تصمیم می‌گیرند که کی چه بپوشم...

چه بخورم...

و چه کنم‼️

 

🔻باید من هم.....

دقیقا مثل ترومن...❗️

از جبر خوش‌فکران با سلیقه

که مرا انحصار خودشان می‌خواهند،

فرار کنم....🏃🏻‍♂

 

       .🍃~🌸「@takrang1」🌸~🍃.