「 ❌❕❌❕❌❕ 」‌
.


➕ یک مزرعه‌ی خشک و سوخته 🍁
می‌خواهند از خاک ما . .
جوانه های رشدمان🌱 زمین‌گیرشان کرده . .
جانمان را هدف گرفته اند🔪🔪🔪

دانشمند، جان یک کشور است♡
دستِ انجام ‌دادن کار های نشدنی است!✋
پای بالا رفتن از پله های موفقیت است!👣
مغز متفکر است!💡قلب پر تپش است!❤️

محسن فخری زاده،
گره ها باز کرد از کار این مملکت!
از زندگی من و شما . . !☔️
لرزه انداخته بود در
دلِ دشمنان پیشرفٺ من و شما . . !🔬

چند بار نقشه کشیده بودند برای از میان برداشتنش؛
تا امـروز ناموفـق بودند 🕸 و از امـروز،
ناموفق تر..!🔒
دانشمند ما را شهید کردند
و ما را مطمئن تر...✨

➖ آمریکا دشمن🕷 است!
 - دشمنی که از روی
جنازه من و شما راه می‌رود . .
 - دشمنی که می‌خواهد
زندگی من و شما را به آتش بکشد🔥
 - دشمنی که آرزو دارد 
سر به تن من و شما و سردار هایمان نباشد!💔

بار اولشان نبوده که بی دلیل، 
دل ما را خون می‌کنند !!!
عادت شان است . .
هنوز یک سال نگذشته
از حمله به حاج قاسم و . .🥀

ما نه بی خیالیم و نه بی عرضه...🚫
دست و دهانمان هم بسته نیست!🤐
مشت گره کرده را می‌زنیم
بر صورت استکبار . .✊🏻
پرچمِ ظلم را ×پـاره× می‌کنیم . .🚀

🌏 | به همین زودی ها
📣📣 فریادمان عالم گیر می‌شود :

✊| مرگ بر آمریکا که
دانش و دانشمند هم سرش نمی‌شود‼️
و 
✊ مرگ بر اسرائیل که
سازمان امنیتش، عامل نا امنی است‼️
و 
✊ مرگ بر منافقان که 
هم دست و هم کار و هم راه دشمنند‼️

#منطق_نوشت
#انتقام_سخت
#محسن_فخری_زاده
                 //نشر حداکثرے//
🌹‌‌‌@yaran_samimii
samimane.blog.ir🌹