°•♡|بسم الله الرحمن الرحیم|♡•°

 

با کلاس‌ها، اینگونه‌اند...💌

 

 

اول، اول که من نبودم و شما هم نبودی، دستوری هم نبود...

❌هوس و خواسته‌های نفس و شیطان هم در کنار ما نبود.

✨خالقم، 

 من را آورد با عزت و احترام، به وسعت وجود یک زن، مادرمان حضرت حوّا !❤️

 

یعنی به همان عزت حضرت آدم، حضرت حوّا هم خلق شد🙂،

به همان شکوه پیامبری آدم، خدا برای حوّا هم مایه گذاشت؛ شد حضرت حوّا😇.

 

 به مردها کار ندارم چون مرد نیستم.

اما وقتی که ما را آفرید،( منظور من جنس زن را،..)

 در وجودم درک لذت‌ها را گذاشت؛ لذت محبت، لذت خو‌ش‌بختی، لذت زیبایی...💖

 

🍃خودش گذاشت و خودش هم ارزشمند کرد و خودش هم قانون‌های بهتر زیستن من را گذاشت! 

 

خلقم کرده است، مخترعم است، روزیم را می‌دهد، امنیتم را تامین می‌کند، آب و نان و غذایم را می‌دهد، خوابم را، بیداریم را، زیبائیم را، دوستانم را، همه را "او" آفریده و ...

خیلی طبیعی هم هست، یعنی بدیهی است، دودوتا چهارتای عقلی است... راستی عقــ💡ــل را هم او داده،

 

 خب عقــ💡ــلی است که قانون‌های زندگی در این دنیا را هم او بدهد.

 

 عاقــ💡ــلانه هم هست که من به این قوانین عمل کنم.

 

 شاید دیر متوجه شدم اما خوش‌حالم که بالاخره فهمیدم حجاب هم قانون خداست. 😊

 

همان خدایی که آب را آفرید تا تشنه نمانم، مادر را آفرید تا بی‌محبــ❣️ــت نمانم، طبیعــ🌱ــت را آفرید تا زنده بمانم، حجاب را هم آفرید ...

 

و عقلانی هم هست که من به او بگویم: _چشم! حتما..‌. می‌شوم همانی که تو می‌گویی! تو می‌خواهی! خیلی طبیعی است.

 

 به نظرم با کلاس‌ترین💌 افراد کسانی هستند که با مخترع و خالق‌شان بیشترین ارتباط را دارند، چون زندگی خوب را دوست دارند، خدا هم آن‌ها را.😍

 

✍#نرجس_شکوریان_فرد

 

          🌱🌸 @yaran_samimii 🌸🌱