1. امام منتظر ماست! انتظاری پر از احساس و محبت...💚

 2. خوشا روزهایی که در کنار شما نفس نفس بزنیم...💙

 3. باید دنیا را برای آمدنت آماده کنم...💛

 4 .همه خوشی های دنیا = هیچ، درمقابل موقع ظهورت!...💗

 5 .امام هوای مارو داره! هوای تک تک ثانیه ها و لحظات زندگی ها رو...❤️

 6. شیرینی، حاصل چشیدن نگاه پر محبت توست!💜

 7. خوشبختی یعنی روز ظهور آقا، شرمنده مولا نباشیم... 💔

 8. خدایا یه گره کور از محبت امام زمان (عج) تو دلم بنداز...💚

9. مثل باران بهاری که نمی گوید کی/ بی خبر در بزن و سر زده از راه بترس...💙

10.سعادت یعنی وقتی رفتی خدمت امام زمانت بگی آخرین گناهمو یادم نمیاد!💛

11. انگشت به لب مانده ام از قائده عشق/ ما یار ندیده تب معشوق کشیدیم!💗

12. خدایا برای سلامتی آقا و امامم اومدم در خونه ات، خودت محافظش باش...🧡

13. من با تو زندگی نکنم پیر می شوم...!💔

14. آقا جان! این قلب های شب زده را غرق نور کن...💚

15. شکر خدا که سمت تو افتاد راه ما...💜

16. تمام زندگی اگر نذر امام نشود،‌ تمام میشود!🧡

17. دنیای بی امام که دنیا نمی شود!💛

18. برگرد ای دلیل دل بی قرار ما...❤️

19. میخواهم تا آخر عمر، منتظرت بایستم...💗

20. من از اشکی که می ریزد ز چشم یار می ترسم...💙

21. نذری عجیب برکت دارد! عمرم نذر تو عزیز فاطمه...💚

22. سلام امام من! سلام اصالت زندگی!❤️

22. آنچه خوبان همه دارند تو یکجا داری!...💛

23. همه جا بار توام همه جا یار منی...🧡

24. امام من، می فهمد حال دلم را...💗

25. هوادار هوای دلم همیشه تو هستی!💜

 25. بیا که جان جهانی به لب رسیده بیا...💙

26 . چشمان تو پایان پریشانی هاست...💚

27. امام من! میخواهم یار تو باشم...💛

28. مهربان من! دلم جز هوایت هوایی ندارد...🧡

29. دلم لک زده برای گوشه گوشه صحن جمکران که عطر او قدم به قدم حس می شود...❤️

30. محبت امام یه دریاست دریایی بی پایان که حالا قطره هایی که از آن را می چشیم...💙

31. ملاک خوبی، نشستن لبخند رضایت روی لب های توست!💗

#جشن_نیمه_شعبان 
#مهربان_من

 💖 @yaran_samimii
samimane.blog.ir 💖