‍ ‍ 🌀 یک روز تو خونه با پسرم مشغول توپ بازی بودم ، که وقت اذان شد .


بهش گفتم : خب ، الان اذان گفتن، باید برم نماز بخونم .


_ نه بابایی😢 ؛ بیا ادامه بدیم !😭


_ نه دیگه ، الان اذان شده باید برم نمازم بخونم .

بعد میام ادامه میدیم .😊⚽️


_ پسرم گفت من هم بیایم ؟!       

❓❓❓


_گفتم  نمی دونم ، اگر می خوای بیا !😊


_ بابا،آخه الان برام سخته نماز بخونم ، دوست دارم بازی کنم😢  .


_ منم گفتم اتفاقا برامنم سخته!!!

 من هم بازی برام شیرینه . 


ولی چون خدا خواسته ، باید بگم چشم .   


_ عه ....واقعا برای تو هم سخته ؟ 


❓❓❓

_ بله !

_ اگر برات سخته ، پس چرا الان می خوای بری نماز بخونی ؟🤔


_ گفتم ؛ آدم تا  کار سخت نکنه که آدم نمیشه.😁

 می خواهم آدم شم...


_ پسرم گفت 

پس من هم میام نماز بخونم .

....

🌀 تمام شد ؛ ما دیگه توخانه به کسی نگفتیم نماز بخون .


🌀 باید درک کنی که خدا می خواهد با نماز 👈حال تو را بگیرد .😯


حال خودت را بده به خدا ، بگو قبولت دارم ! ✅


می خواد بزنه ؟ بذار بزنه . ✅


مگر نماز چقدر سختی داره ؟  


مگه موقع بلند شدن و نماز خواندن چقدر سختی دارد ؟


مگه از نماز دزدی نکردن چقدر سختی داره؟


مگر چقدر سخته که آدم به اندازه کافی برای نماز وقت بگذاره


نگو " عجله دارم " کجا می خواهی بری ؟

❓❓❓


همه رزق و روزی و منافعت دست خداست ! از خدا حساب ببر !

#رنج_مقدس 

🌹🍃🌹🍃🌹🍃🌹🍃🌹🍃🌹🍃