😎بالای هجده سال نخونه😎


♨️ میانگین گرفتم

 که از 24 ساعته روز

 10 ساعت اقلآ دارم دور خودم می چرخم‼️

این فیلسوفها چی میگن :

 دور! تسلسل!😕

 حتما خودشون کلی دور دور داشتن که 

براش اسمم گذاشتن.😐

 مدام بچرخی و... بچرخی و... بچرخی آخرش هم هیچی به هیچی🤦‍♂. 

یعنی از اول،

 شروعت، 

درست نبوده،

که بخوای تهش به جایی برسی‼️

حالا مدام بگرد براش استدلال و اما و اگر پیدا کن؛ فایده نداره عزیزم.😒😕

دوره، باطله، به هیچ جام نمی رسی.

این 10ساعتای هر روزمه.

 البته بیشترش 

به چرت و پرتای من و دوستام می گذره...👥

سر کلاس هم که خودمو بکشم، بازم حواسمو باید بکسل کنم بیارم تو کلاس😬

توی خونه هم که همش یا خوابم😴 یا با عشق اول و آخرمم؛ ❤️گوشیم❤️. وای اصلا بدون گوشی هرگز!!!

ولی همه رو بتونم خر کنم،

اول و آخر خودمم که از هر 24 ساعت، 10 ساعتش بر باده.

👇👇👇

الان که کسی نیست؛👀

 خودمم و عقلم، 😯

نه چرت و پرتی، نه دوست و رفیقی، نه هوچی. 

خدایی یه بار میخوام ببینم تهش قراره چی بشه؟؟!

آأرس ما در فضای مجازی:
@yaran_samimii