❤️دیدی یه وقتی اطرافیان اندازه و سوال و دلخواه محبت تو نیستن!

 

👀متفاوت می‌بینی، متفاوت می‌خوای، متفاوت سوال داری، اما نمی‌بینی کسی رو که متفاوت باشه!

 

✍دفتر برمی‌داری و می‌نویسی، رو به دیوار می‌گی!

 

🧠خواستن‌ات رو در خیال تکرار می‌کنی!

 

شما اینطور شدید تا حالا؟!

.

.

✍یکی بود، همین‌طوری شده بود، قلم برداشت نوشت:

 

🍂_من از شما دورم، گاهی حاجاتی دارم، مشکلاتی پیش می‌آید، چه کنم؟!

 

کسی که قلم رو برمی‌داره و کاغذ رو اجیر می‌کنه، مثل همه نیست...

 

🌱همون دور راضی‌اش می‌کنه، اما مهمه که عزیز دور، دید خوبی داشته باشه، هم به تو، هم به دنیای تو‌‌‌‌...

 

❤️در ضمن دوستت هم داشته باشه!

 

و البته باید مثل همه نباشه!

 

قدرت ماورائی...

 

.

.

 

✍گفتم نوشت که:

 

_من از شما دورم، گاهی حاجاتی دارم، مشکلاتی پیش می‌آید، چه کنم؟!

 

📜جواب اومد:

 

لبت را حرکت بده، حرفت را بزن، بگو، ما از شما دور نیستیم!

 

🌍این‌کار فقط از کسی برمیاد که اختیاردار عالم باشه، یعنی به همه چیز در آسمان و زمین مسلط باشه!

 

🌿فقط از امام برمی‌آد...!

 

فکر که می‌کنم،؛عید غدیر برای من بزرگ‌ترین عیده! چرا؟!

 

🌗چون روز شروع یه امر جهانیه! امامت!

 

🌱امام قدرت و محبت و عزتی رو داره که من دوست دارم :)

 

روز آرامش فکر و دل همه‌مون《غدیر》 مبارک!

 

#عید_غدیر✨

 

🪴@takrang1