شروعِ یک راهِ زمینی اما به سمتِ آسمونی‌ترین لحظه‌ها...✨☁️

یک پایانِ سالِ شیرین رو با ما باشید😉

 

 

 ما در طول روز بارها از واژه "من" استفاده می‌کنیم؛👤

اما تا به حال به این "من" فکر کردیم؟🧐

 

 

وسعت "من" چقدره؟🤔

این"من" کجاست؟🙄

تو خودت رو کجا پیدا می‌کنی؟👋

بیشتر کجا هستی؟🙂

 

عطار میگه:

✨یک‌یک نفست، زمانِ تو خواهد بود

🌱یک‌یک قدمت، مکانِ تو خواهد بود

 

✨هرچیز که در فکرَت تو میاید

🌱آن چیز، همه جهانِ تو خواهد بود

 

یعنی من چیزی هستم که به او تعلق دارم؛

تعلقاتِ من!👌👤

 

به قول معروف:

تا در طلب گوهر کانی، کانی

و در هوسِ لقمه‌ی نانی، نانی

این نکته رمز را اگر بدانی به یقین

هرچیز که در جستنِ آنی، آنی

 

پس می‌تونیم بگیم، منِ هرکس به وسعتِ آرزوی اونه!✨

مقامِ هرکس یعنی مقامِ آرزوی او...

 

بزرگی میگن

مرد به قدرِ همتش پرواز می‌کند🕊

یعنی اون چیزی که آرزوی انسان هست!

 

#از_میان_برخیز